čtvrtek 2. srpna 2012

Recenze: Essence top sealer

Dnes jedna laková recenze. Pořídila jsem si nadlak od Essence. Četla jsem na něj dobré ohlasy na internetu a  dávám jim za pravdu. 

Jedná se o průhledný lak na nehty, který by měl udělat vzhled gelových nehtů. No, to sice nevím, pro mě je to lesklý průhledný lak, nepozoruju rozdíly oproti jiným lesklým lakům. Nicméně konzistenci má takovou gelovitější a příjemnou, což je bezva. 



Šteteček má docela malý a mohl by být hustější, aby se lépe "rozplácl" na nehtu a ten lak smrdí více než jiné laky. Ale co mě na něm nadchlo je to, že prodlouží výdrž laku. Často se mi loupou špičky nehtů, hlavně při práci v domácnosti (různé jary na nádobí a další přípravky na úklid mi vždy nehty zničí) a s tímto lakem nehty drží dobře. Vždycky jsem nehty přelakovávala proto, že jsem měla omlácené špičky, tady přelakovávám proto, že mi odrůstají nehty, ale špičky jsou nedotčené. Lak mi s tímto Essence vydrží asi týden, běžně mi vydržel tak 3-4 dny. Takže pro mě paráda. 

Ano, má svoje mouchy, ten šteteček nic moc, ale vzhledem k prodloužení výdrže laků ho doporučuju. 



Laky používám hlavně od Rimmelu, na jiných jsem ho nezkoušela. Rimmel dělá podle mě nejlepší laky z drogérie a tak jiné moc nekupuju.  Zkoušela jsem i OPI a nějak nechápu, co na nich všichni mají. 

Tady ještě fotka - lesk nehtů podle mě dobrý, ale že by vypadaly jako gelové to asi ne, ale lesknou se pěkně (péči o nehty jsem teď docela zanedbávala, takže vím, že nejsou nehty nic moc, ale snažím se je zase poctivě pěstovat!). 

bílý lak - Maybelline 71 pur white, růžový - Rimmel 445 french rose, nadlak - Essence top sealer 
Efekt gelových nehtů mi hodně dělal průhledný lak Misty (mají v no name drogériích asi za 30 Kč). Ale tenhle Essence se mi zdá také fajn, hlavně kvůli té výdrži, se kterou věčně bojuji a nesnáším přelakování nehtů, jsem si ho oblíbila. Za mě ano. 

3 komentáře:

  1. Přesně ten jsem chtěla kupovat :) tak díky za zhodnocení, nejspíš pro něj nakonec skočím ;)

    lifestylebyaltesse.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tento nadlak také používám a je podle mě skvělý. Lak s ním opravdu vydrží déle. Ale když už se začne loupat, tak jde s odloupnutým kouskem celý nehet. Tedy aspoň u mě. Ale za tu cenu je opravdu skvělý a lak s ním krásně schne. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. V této "nízké" cenové relaci v drogerkách jestli se nepletu za cca 60,- je to nejlepší top sealer EVER!! navíc funguje jako vytvrzovač, takže dle mé zkušenosti lak čerstvě nalakovaný i o dvou vrstvách uschne během pár minut s použitím top sealeru. A s tím štetečkem máš pravdu, ale uvědomila jsem si to, přes ty jeho klady, až když jsem četla tvoji recenzi :D
    Klára

    OdpovědětVymazat