pátek 10. srpna 2012

Recenze: Řasenka Oriflame power curl mascara

Nejsem moc fanda Oriflame a Avonu, ale občas mě někdo touto značkou podaruje. Tentokrát se mi dostala do ruky řasenka Oriflame - power curl mascara. A musím říct, že není vůbec špatná :)


Svoje řasy mám celkem dobré, žádné chcípáčky, takže na řasenky tolik náročná nejsem co do výsledku, ale požaduju, aby:
- neslepovaly řasy alá muší nožky
- nedělaly pucky
- neopadávaly pod oko
- nerozmazávaly se (tohle je můj největší problém, že se mi většina řasenek maže -  snad 90% řasenek mi po celém dni nošení dělají nevzhledné černé čmouhy pod dolními řasami...a kdo to má pořád hlídat a umazávat, že jo).



Tahle od Oriflamu splňuje vše, co požaduju a nemaže se! Jsem z ní vážně mile překvapená, ačkoliv mám teď řasenek načatých asi pět, sahám při malování jako první po této a uvažuju, že si jí někdy objednám. 

Kartáček má z jedné strany krátké štětinky, z druhé strany dlouhé štětinky.

Za mě je to bezva výrobek, který ráda doporučím. Dělá spíše přirozené řasy, pokud máte rády výrazně nařasenkované řasy, tak s touto řasenkou se vám je nepodaří udělat (to je krkolomná věta :).

Jediný problém, co u této řasenky mám, je, že docela brzo vyschne. To mně dělaly všechny řasenky Oriflame i Avon, že po otevření se musely rychle vypotřebovat - pokud tedy patříte mezi holky, které mají současně načatých 7 řasenek, tak vám tahle moc dlouho nevydrží, protože brzy vyschne. Takže doporučuju mít načatou jen tuhle jednu a dělat s ní denně.

Řasenka je ale jinak bezva. Tím ovšem moje nadšení z Oriflame končí, protože se mi do ruky dostal i lesk na rty (který nechutně lepí), tvářenka (která vůbec nebarví) a štětec na tvářenku (který není nic moc, přitom dříve ty štětce měl Oriflame solidní). Ale o tom třeba zase až příště... 




7 komentářů:

  1. Tuhle řasenku sem kdysi dostala od mamky a byla sem zní nadšená. Musim říct že mě taky docela rychle vyschla, ale nechala sem si jí, protože tenhle kartáček sem ještě neviděla a rozčesávala sem si sní řasy když se mi slepily u jiných řasenek

    OdpovědětVymazat
  2. Od Oriflame mám hodně řasenek, tuto konkrétně ne, ale jsem s nimi vesměs spokojená a vůbec nemám pocit, že by rychle vyschly, jednu řasenku mám třeba 2 roky a pořád maluje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z řasenkami od Oriflame zkušenost nemám,ale měla jsem od nich tužku na oči.byla výborná,vysouvací a když jsem si jí chtěla koupit podruhé tak už ji neměli.Vyřadili ji.:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vím, kterou myslíte, také jsem s ní měla dobré zkušenosti.

      Vymazat
  4. Ahoj, moje zkušenosti jsou s Ori řasenkami vlastně pouze kladné. Recenzi na tu tvou jsem taky udělala : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/02/tvarujici-rasenka-power-curl-oriflame.html
    Moje nejoblíbenější jeWonderlash- recenze zde : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/06/souboj-wonderlash.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wonderlash jsem měla také, ale zdála se mi taková tekutější, ale také jsem byla spokojená. Jinak máš pěkný blog, budu nakukovat :)

      Vymazat
  5. riasenkám od Oriflame som veľmi neverila pretože mi vždy zlepili riasy a nebola som z celkovým výsledkom nikdy spokojná, až som si pred nedávnom objednala riasenku Very Me a je super duper, takže sa možno niekedy dopracujem aj k tejto :)

    OdpovědětVymazat